Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Με αυτή την ανάρτηση στο ιστολόγιο μου, θέλω να ευχαριστήσω τον εαυτό μου που μου έχει προσφέρει τις απίστευτες εμπειρίες με τη βοήθεια της ζώης και της τύχης και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στη δύναμη που μου επιτρέπει να ξυπνάω κάθε μέρα για να μπορώ να βλέπω τα αποτελέσματα των επιλογών μου.
Ευχαριστώ γιατί έμαθα πως είναι να σαι ερωτευμένος, πως νιώθεις και μέχρι που μπορείς να φτάσεις όταν αγαπάς. Με έμαθε να πονάω και να κλαίω, να διεκδικώ και να κάνω υπομονή. Να πέφτω μέχρι τον πάτο και να σηκώνομαι για να αντιμετωπίσω το κάθε τι που μου προκύπτει.
Είμαι ευγνώμον γιατί μπορώ να σκέφτομαι, να αισθάνομαι , να βλέπω, να αγγίζω και να ακούω.
Ευχαριστώ γιατί ξέρω πως κάθε μέρα είναι ξεχωριστή. Όσο ίδια κι αν σου μοιάζει με την προηγούμενη ή την κάποια επόμενη της, σου μαθαίνει κάτι νέο. Κάτι ξεχωριστό ή ακόμη και κάτι που δε κατάφερες να μάθεις στο παρελθόν και σου δίνει άλλη μια ευκαιρία!
Είναι σημαντικό να σου δίνονται ευκαιρίες...Έχε τα μάτια σου ανοιχτά!!!!!!!!

Φιλιά από μένα για μένα

2 σχόλια:

Axis Mundi είπε...

Ευχαριστώντας τον εαυτό μας είναι ένδειξη αυτοεκτίμησης και είναι αυτό που μας σπρώχνει να συνεχίζουμε.
Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την επόμενη μέρα άλλα όπως είπες, αν έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά πάντα θα βλέπουμε τις ευκαιρίες που ποθούμε και έχουμε ανάγκη.
Υπέροχο, δυνατό και πολύ ειλικρινές το κείμενό σου.
Την καλησπέρα μου φίλη μου.

Rose είπε...

Είναι αυτο που νοιώθω τώρα.
Μακάρι να κρατήσει για παααααρα πολύ γιατί είναι ωραίο συναίσθημα!

Ευχαριστώ που και σε αυτό το κείμενο μου, είσαι εδώ