Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Λίγα από τα πολλά μπερδεμένα

Έχω τρομερό πονοκέφαλο και είναι από τις ελάχιστες φορές που θα προτιμούσα να μη σκέφτομαι γιατί επιδεινώνει το πόνο και με κάνει να πέφτω ψυχολογικά.
Από την άλλη θέλω να κάνω ένα τσιγάρο ή και πολλά αλλά είμαι στη δουλειά και απαγορεύεται το κάπνισμα :-(
Γίναμε Ευρώπη βλέπεις (όπου μας συμφέρει)
Εδώ που τα λέμε νυστάζω και λίγο, όμως θα περιμένω να έρθει το βράδυ και να ξεραθώ δίπλα από το ξανθό μου άγγελο. Αργεί το βράδυ?

Τελικά είμαι δυνατή αν και μέχρι πρόσφατα το άκουγα από πολλούς και δεν έβρισκα τη κρυψώνα που είχε χωθεί η δύναμη μου.
Τα κατάφερα όμως, μπράβο μου!
Λίγη εξάσκηση ακόμη και δε θα με αναγνωρίζω.

5 σχόλια:

tovenito είπε...

τελικά η μεγαλύτερη δύναμη είναι αυτή της αυθυποβολής! λες είμαι καλά, είμαι δυνατός, είμαι τέλεια και στο τέλος το πιστεύεις!

Rose είπε...

tovene, έτσι είναι!
το καλύτερο όμως απ όλα είναι πως έχει και θετικά αποτελέσματα.
Μου το έλεγαν και δε το πίστευα, μέχρι που μου συναίβει.
Να φανταστείς πως αυτή τη στιγμή που σου γράφω, χαμογελάω λες και είσαι μπροστά μου και σου δείχνω την επιβεβαίωση στο πρόσωπό μου!

ναι ναι ναι!!!!!!!! είναι ωραίο!

Rose είπε...

tovene, έτσι είναι!
το καλύτερο όμως απ όλα είναι πως έχει και θετικά αποτελέσματα.
Μου το έλεγαν και δε το πίστευα, μέχρι που μου συναίβει.
Να φανταστείς πως αυτή τη στιγμή που σου γράφω, χαμογελάω λες και είσαι μπροστά μου και σου δείχνω την επιβεβαίωση στο πρόσωπό μου!

ναι ναι ναι!!!!!!!! είναι ωραίο!

Ανώνυμος είπε...

Από την στιγμή που είχες το χάρισμα να μπαίνεις στις ψυχές των άλλων και να αγαπιέσαι, φυσικό και επόμενο είναι να μπορείς να μπεις μέσα και στην δική σου ψυχή.
Τώρα μένει να αγαπήσεις πραγματικά τον εαυτό σου.
Και προσοχή από εδώ και πέρα στις επιλογές σου.

Rose είπε...

ΧΡΗΣΤΟ, πιστεύω πως για να αγαπήσεις κάποιον πρέπει πρώτα να αγαπήσεις τον εαυτό σου ή να αισθάνεσαι καλά μαζί του. Το θέμα είναι αν πραγματικά αγαπιέσαι από τους άλλους και πόσο αληθινό είναι γιατί το αντίθετο σε κάνει να αμφιβάλεις ακόμη και για σένα τον ίδιο.

γνώμη μου