Σάββατο 23 Μαΐου 2015

ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

Με ενόχλησε τρομερά η απουσία σου από αυτόν το κόσμο.
 Είχα χρόνια να σε συναντήσω κι άλλα τόσα να μιλήσουμε.
Δε φανταζόμουν ποτέ πως θα πονούσα για το χαμό κάποιου ''γνωστού'' μου, σαν να ήταν δικός μου άνθρωπος!
Δε μπόρεσα να έρθω να σε αποχαιρετήσω. Να σου αφήσω ένα άσπρο τριαντάφυλλο και να σου πω ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ.
Συγγνώμη αλλά μου ήταν δύσκολο να αντιμετωπίσω τις φωνές και τον πόνο των δικών σου ανθρώπων. Θα βρω όμως  το κουράγιο να έρθω έστω και καθυστερημένα.
Κι ας  με πρόλαβες σήμερα κάνοντας  εσύ μια επίσκεψη στον γλυκό  μου ύπνο, στο τόσο ζωντανό και περίεργο όνειρο μου... θα έρθω!
Θα έρθω να σου ευχηθώ καλό Παράδεισο.
Να σου πω πως ζωντάνεψαν ξαφνικά εκείνα τα αθώα και ανέμελα χρόνια μας σαν να ταν μόλις χθες αγαπημένε μας Πάνο.
Να σου υπενθυμίσω πως ήσουν ξεχωριστός και το καλύτερο παιδί - φίλος από τότε!
Να σου πω, πως λυπάμαι για τον άδικο χαμό σου και για τη ζωή ή τις επιλογές που κάναμε και δεν έτυχε να ανταμώσουμε ξανά....

      Καλό ταξίδι γαλανομάτη και να τους προσέχεις όλους από κει ψηλά ..!!!!!!!!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια: