Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

ΑΡΧΗ

Για να μπορέσεις να ζωντανέψεις τα θέλω σου, τις σκέψεις που δε μπορούν να γίνουν πραγματικότητα, δε σου μένει παρά να πάρεις μια κόλλα χαρτί και να ξεκινήσεις να γράφεις ό,τι σου κατεβαίνει στο μυαλό.
Δε παίζει ρόλο η σειρά με την οποία θα τα αποτυπώσεις...
Ίσως χρειαστεί να σβήσεις και να ξαναγράψεις τις 2 πρώτες σειρές , αλλά όλα τα άλλα έρχονται μόνα τους.
Σαν να έβαλες τον αυτόματο πιλότο και το χέρι σου τρέχει πάνω στο λευκό χαρτί που παίρνει φωτιά από αυτά που αποτυπώνει ο καθένας, λες και προσπαθεί να καταλάβει με τη πρώτη παράγραφο το τέλος και ιδιαίτερα το νόημα.
Είναι δοκιμασμένο το <<κόλπο>> χιλιάδες φορές. Μπορώ να εγγυηθώ πως πιάνει!
Μέχρι σήμερα το χέρι μου πέρασε αμέτρητες κόλλες χαρτί. Σε διάφορα χρώματα και μεγέθη. Με γραμμές ή χωρίς, το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.
Απελευθέρωνα τις σκέψεις μου και βοηθούσε κι εμένα να φύγω από τη δύσκολη φάση που βρισκόμουν ανα πάσα ώρα και στιγμή.
Λέω μέχρι σήμερα γιατί με τη παρότρυνση κάποιου φίλου, ξεκινάω να γράφω κι εδώ.
Είναι ένας άγνωστος χώρος για μένα αλλά όταν θέλουμε κάτι το πετυχαίνουμε!
Εγώ λοιπόν θέλω και θα μάθω να χειρίζομαι αυτό το συστηματάκι έτσι ώστε να βγάζω το είναι μου και να ζαλίζω τους όσους αναγνώστες τύχει να περάσουν από τη δική μου διεύθυνση.

2 σχόλια:

Axis Mundi είπε...

Καλως ήρθες στον κόσμο των ιστολόγιων. Με τέτοια όμορφη άρχη μας κάνεις να περιμένουμε μόνο τα καλύτερα σ'αυτο τον χώρο.

Roadartist είπε...

Καλή μας αρχή! :)